poniedziałek, 12 maja 2014

Fon Fon Fon i o poscie zapomnialam xd

A no chyba wam pisalam(raczej nie xd)  ze jestem zapominalska to teraz wiecie Wiamt Witam xD Wiem ze jak  dla niektorych mam na mysli np.Tych co wielbia nauke itd..pisze ale jeszcze dzis xD c; a mam nowine udalo mi sie namowic pieprza zeby se imvu zalozyla ma xD sory za bledy nie moj telefon pisze z fona mamy bo ma neta i jeszcze mi routera czy jak to sie pisze xd nie przywiezli a i mammale zastrzezenie do Oli -postarasz sie Pisac Duzszeposty  no tam czasem rozumiem ale nie rob za duzo notek powitalnych w sensie witam krotko za krotko xd pa ;)oczywiscie sie nie czepiam wiec spk moze zaczne cie nazywac jak klaudie xd Nowicjusz xd;* sadze ze to na tyle jak wejde na kompa wejde w tlumacza i przetlumacze wam niektore posty  dla anglikow ;D Bledy Poprawie na kompie papatki bera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kursor stworzono na profilki.pl