czwartek, 8 maja 2014

Hejka :} Jestem Zuzia jedna z założycielek bloga . Mam nadzieje że spodoba Wam się to oczym będziemy pisać :3 By Was dalej nie zanudzać tą czestą paplaniną o życiowych przejściach i bla,bla,bla . Przejdę do kilku faktów :
-Zuzka , Zuza byle by nie Zuzanna 
-Mieszkam w Łodzi 
- mam 11 zaraz 12 możemy uznać że 13 lat
- Jestem wysoka ale nie przesadnie,szczupła , zielono oka , potargana ( bardzo często )
Zainteresowania : 
- Podróże 
- Fotki <3
- Harcerstwo
- Sporty 
Itd.........
Ulubione zajęcia itp.
- Pisanie bloga o opowieściach kocham to !
- Czytanie Harre'go Pottera mogła bym z 1000000 razy
- Kocham siedzieć w tablecie i w telefonie (najczęściej cudzym)
- Ulubiona muzyka to pop 
Chyba narazie tyle o mnie c(: Przesyłam fotkę .
Ps.Dla ciekawskich moje zdjęcie jest 3 na nagłówku :*




3 komentarze:

Kursor stworzono na profilki.pl