czwartek, 8 maja 2014

Hi Everybody

UWAGA!-DZIEWCZYNY NIE USUWAĆ
MYSZKI-WYCINAŁAM ŻEBY BYŁO
PRZEZROCZYSTE TŁO! OKOŁO 1 GODZ!

Hi ;* Witam Wszystkich Nazywam się Berenika ehh... A i Macie mówić Beraa :D
Jestem Jedną z założycielek Bloga chyba Ja tu dodaje najczęściej dodatki ,muzykę,strony(wkrótce) itd..
więc wszystkie błędy piszcie na moją pocztę oczywiście do dziewczyn tez możecie ;)
No więc Mam 11 lat -PRAWIE 12 JAK ZUZA!!
Chodzę do VB
Interesuje się Montowaniem Filmów,Jazdą Konną, i wg..
Emm Jestem Wysoka ,  Normalna (Ale wariatka xd) 1.66 m. i niebiesko oka
Zainteresowania:
-Fotki
-Harcerstwo
-Sporty
-IMVU
itd..
Jakiś Problem xd ? -Nie to Dobrze :)
A Tak Na Zimowiskach z Dziewczynami zostałam mianowana tym tym no xd [ZAPOMNIAŁAM O.o]
A tam zetnę ci głowę xd jak masz niebieskie oczy sb nie liczę xd
Coś jeszcze chyba nie ;p I zdjęcie wam dam trochę nowsze :p
ANG.
Hi, * Hi All My name is Berenice ehh ... You say A and Bera: D
I am one of the founders of blogging unless I'm in the most added extras, music, page (coming soon) and so on.
so all errors please write to my mail, of course, the girls also can;)
So I'm 11 years-ALMOST 12 HOW ZUZA!
I go to VB
The fitting is interested in Movies, horseback riding, and by ..
Emm I'm High, Normal (but crazy xD) 1.66 m and blue eye
Interests:
-Photos
-Scouting
-Sports
-IMVU
and so on.
A problem xD? -Not a Good :)
A Yes On the wintering grounds of the Thing was appointed the no xD [Forgot Oo]
And there I'll chop your head off xD as you have blue eyes sb do not count xD
Something else I do not think P and a photo will give you a little later: p

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Kursor stworzono na profilki.pl